077-8042619 |רוטשילד 55, ראשון לציון

03-6953947 | הברזל 11, תל אביב

איך מעצבים חיוך מושלם?

החיוך מהווה מרכיב חשוב ביצירת רושם ראשוני ובבניית הדימוי והביטחון העצמי. מראה ואסתטיקת השיניים והפה הן נתבך חשוב בנוסף כמובן לבריאותם. טיפולי אסתטיקה דנטלית הינם נפוצים וחיוניים למדי והם מתאימים בכל גיל ולכל מגוון האוכלוסייה. בעיות בתחום אסתטיקה דנטלית מתבטאות במראה השיניים ופוגמות במראה החיוך ובעקבות כך גם לפגיעה בדימוי ובביטחון העצמי. טיפולי שיניים ואסתטיקה דנטלית כוללים מענה למגוון צרכים ומצבים וזאת ליצירת מראה חיוך מושלם ובריא.

הלבנת שיניים אסתטית

מותר גם לכם לחייך – תיקון פגמים ויצירת סימטריה

תחום עיצוב החיוך המושלם קיבל תנופה במהלך השנים האחרונות וזאת נוכח המודעות ההולכת ועולה לגבי חשיבות מראה הפה והשיניים והיתרונות אשר חיוך בריא מספק לתחושת הביטחון האישית. בנייה ועיצוב של מראה הפה כוללים מגוון רחב של טיפולים המספקים מענה לכל צורך או בעיה הקשורה במראה הפה והשיניים. עיצוב החיוך המושלם תלוי בסימטריה של החיוך, בצורת השיניים וכמובן בצבען. כל פגם בפה ניתן לשינוי ותיקון וזאת בסדרת טיפולים פשוטים הכוללים ביו היתר: יישור שיניים, ציפוי שיניים, השתלות שיניים, הלבנת שיניים, ציפוי חרסינה, טיפולי חניכיים, טיפול שורש, שיקום הפה ועוד.אינויזליין (invisalign)

התמונה להמחשה בלבד

מראה פה מושלם לחיזוק הדימוי והביטחון העצמי

טיפולים לעיצוב החיוך מעניקים למטופלים ערך מוסף רב מבחינת היכולת שלא להסתתר ולעלות חיוך רחב ללא חשש ומתוך ביטחון המקרין הן פנימה והן כלפי חוץ. חיוך בריא ובעל מראה מושלם מתחיל בצבע השיניים, שיניים לבנות מהוות את מהות טיפולי אסתטיקת הפה, אולם הרגלים שונים ויומיומיים של רבים מאתנו מביאים לפגיעה בצבע השיניים בהם: שתייה מרובה של קפה, עישון, היגיינה לקויה ועוד. כל אלה עלולים להביא לפגיעה בלובן השן וליצירה של גוון צהבהב ועכור. כל טיפולי אסתטיקת הפה מחייבים ידע וניסיון מקצועי והכשרה מתאימה, לכן חשוב להקפיד לעבור את סדרת הטיפולים אצל רופא או רופאת שיניים מומחים.

יישור שיניים שקוף אינויזליין – תחום אשר מתקדם במהירות בשנים האחרונות וזאת בזכות הטכנולוגיה והאמצעים המתקדמים והחדשניים. כיום ניתן לבצע יישור שיניים שקוף המשיג תוצאות טובות למדי וכל זאת בזמן קצר וללא היווצרות של מבוכה ואי נוחות.

ציפוי שיניים – ציפוי שיניים נועד לתיקון פגמים בשן ולסגירת רווחים. ציפויי שיניים עשויים מחומרים עמידים ואיכותיים היוצרים מראה טבעי וגוון שן לבן ויפה לעין.

יצירת חיוך סימטרי – ישנם מקרים של מראה חיוך בלתי סימטרי, בעיה זו נוצרת בשל הבדלים בגודל השיניים. הפתרון למצב שכזה הינו שימוש בציפוי לשם יצירת התאמה בגודל השיניים.

בניית תכנית טיפולים אישית באמצעות תוכנה ממוחשבת

על מנת להתאים את סדרת הטיפולים הנכונה, יש לפנות לרופא או רופאת שיניים מוסמכים ולקבוע פגישת ייעוץ ואבחון. רופא השיניים יאבחן את הבעיות מהן סובל המטופל ויבין מהמטופל מה הוא היה מעוניין לשנות ולשפר במראה הפה. תכנית הטיפולים מותאמת באופן אישי וישנם סוגי טיפול שונים בהתאם לצורך:

  • השתלות שיניים
  • הלבנת שיניים
  • ציפוי חרסינה
  • טיפולי חניכיים
  • שיקום הפה
  • טיפול שורש

לסיכום:

בניית תכנית הטיפולים מתבצעת באמצעות תכונה ממוחשבת, הנתונים הרלוונטיים מוזנים לתוכנה ומתקבלת תוצאת הדמיה של קו החיוך הרצוי. אמצעי זה מאפשר לקבל תחזית מדויקת באשר לתוצאה הסופית של הטיפול. ברשת מרפאות השיניים של ד"ר מאיה בן צבי תוכלו להנות מקשת של טיפולים אסתטיים לשיניים.  מוזמנים ליצור עימנו קשר לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות.

לחצו כאן לקבלת ייעוץ ללא עלות 

דילוג לתוכן